piątek, 15 września 2017

Fetysz stóp / Moje używane buty balerinki na sprzedaż / Zdjęcia stóp w rajstopach / Brudne podeszwy / Dominacja Wirtualna / Money Slave / Film

Witam wszystkie moje psy!
Dzisiaj Lady ma dla was nie lada gratkę.
W końcu nastała ta chwila i sprzedam swoje znoszone buty po lecie :)

Dużo zapachów do wciągania, dużo brudu do czyszczenia językiem!

A teraz nacieszcie się zdjęciami brudnych butów waszej Królowej...

OBIE PARY SĄ JUŻ SPRZEDANE
  Spody butów są bardzo brudne



Wyjmowana wkładka, cała przesiąknięta zapachem stóp Lady Katarzyny.



Na deser filmiki z butami na moich stopach :


P.S. Obie pary sponsorował mi Krystian :)
Balerinki były bardzo wygodne i nosiłam je na zmianę.
Niestety są już mocno schodzone, więc muszę się ich pozbyć.
Teraz wy macie szansę się nimi nacieszyć!


bieliznakasi@gmail.com
gg: 6645636

3 komentarze:

  1. .,. witaj Lady Katarzyno-) jestem Twym wiernym psem, który szalenie ślini się na Twe boooskie ,zmysłowe stópki jestem spragniony ich smaku' zapachu' dotyku' bezpośredniego kontaktu; pragne je zakupić a konkretnie te czarne balerinki i pieścić je!!! jestem michał Twój wierny pies nie mam jeszcze nic od Cb szaleje za balerinkami'ślinię się cały! proszę o odpowiedz zwrotną bo chcę je zakupić i mieć tylko dla siebie.,. podaj mi nr konta a ja przeleje pieniążki; pzd!!! michał z bielska; prześlę fotkę jak je liże spody i w ogóle/.,./

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze długa droga przed tobą, zanim zostaniesz moim psem, michael.
      Ale próbuj, może coś z tego wyjdzie.
      Link do płatności, jak zawsze jest po prawej strony bloga.

      Usuń